izr. prof. dr. Janez Vodičar

Janez Vodičar

Profesor pri Katedri za pastoralno in oznanjevalno teologijo

janez.vodicar@teof.uni-lj.si
01 4345844

Govorilne ure:

LJUBLJANA

sreda 11:45, kabinet


MARIBOR

po predhodnem dogovoru, zbornica

Izvajanje predmetov:

Religijska antropologija, filozofija vzgoje, pedagogika religije in katehetika, veščine in etika javnega nastopanja, homiletika, specialna didaktika, vzgoja za ekumenski in medverski dialog, ...

Obvestila (2)
Življenjepis
Bibliografija

(*1964, Ljubljana) Po diplomi na Teološki fakulteti v Ljubljani (1991) je magistriral iz filozofije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani (1994). Istega leta je začel poučevati filozofijo na Gimnaziji Želimlje, kjer še vedno poučuje. Leta 2003 je pod mentorstvom dr. Edvarda Kovača doktoriral na Teološki fakulteti v Ljubljani s tezo: Poetika kot vrh ali konec filozofije s poudarkom na iskanju govorice o Bogu pri Paulu Ricoeurju. Je tudi geštalt trener in član EEC-a in AIPh-ja. Leta 2015 je pol leta predaval na Don Bosco college for philosophy and education Moshi Tanzania, CUEA Nairobi.

Odgovornost in posamičnik. Ljubljana: KUD Apokalipsa: Srednjeevropski raziskovalni inštitut Soeren Kierkegaard, 2014.

Med iskanjem in danostjo sebe v globalni pripovedi. V: RICOEUR, Paul. Sebe kot drugega. (Zbirka Aut, 2011, 53). Ljubljana: Apokalipsa, 2011, str. 507-538.

Narrative as a Means of Creating an Identity for Ourselves and Others. Synthesis Philosophica, 2011, vol. 26, fasc. 1, str. 79-91.

Pouk filozofije kot prispevek k državljanski vzgoji mladih. Anthropos, 2007, št. 1/2 (205/206).  str. 249-263.

Changing the school system and education in Slovenia during the run for independency and the question of ideology. Political Stud. Forum, 2011, leto 3, str. 22-40.

University: a place of formation for achievers or thinkers?. Synthesis philosophica, International ed., 2013, vol. 28, fasc. 1/2, str. 107-118.

The Crisis and Hope of Catechesis in Slovenia. V: Wspolczesna katecheza: Kryzysy i nadzieja, 209-215. Opole: Uniwersytet Opolski, 2010.

Odgovornost in posamičnik. Ljubljana: KUD Apokalipsa: Srednjeevropski raziskovalni inštitut Soeren Kierkegaard, 2014.

 From Listenining to Hearing the Message. The Person and the Challenges, 1 (2014): 97-112.

Paolo Freire’s Concept of Conscientization and Archetypal Reflectivity by Clifford Mayes. V: Tamara Petrović Trifunović, Gazela Pudar Draško in Predrag Krstić (ur.). Why Still Education? Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing 2016, str. 41-56.

Pojem žrtve v vzgoji: iz skrbi k odgovornosti. Bogoslovni vestnik, 2016, let. 76, št. 2. str. 373-383.

Govorilne ure v Mariboru (01.03.2017)

Govorilne ure v poletnem semestru 2016/17 v Mariboru bodo ob vnaprejšnjem dogovoru.

Govorilne ure v Ljubljani (01.03.2017)

V poletnem semestru 2016/17 so govorilne ure v Ljubljani vsako sredo ob 11.45 do 12.30 v kabinetu 221. Popoldne po dogovoru.

Ta stran uporablja piškotke. Z uporabo strani se strinjate, da lahko piškotke uporabljamo za delovanje strani in statistiko obiska. Več o tem