Projekt VR4Empathy – Uporaba virtualne resničnosti za vključujočo in k dejanjem usmerjeno empatijo v šolah 

Cilj projekta je zasnovati, preizkusiti in nadgraditi inovativne rešitve, podprte z okvirom za zagotavljanje kakovosti, ki bodo spodbujale ozaveščeno sprejemanje virtualne resničnosti (VR) za razvoj kognitivne empatije v šolah,  s čimer se bo povečala kakovost in vključujoče digitalno izobraževanje na ravni EU.

Na podlagi najsodobnejših raziskav, ki temeljijo na povezavi med VR, psihologijo in izobraževanjem, projekt predlaga v prihodnost usmerjen pristop na ravni EU, ki bo zagotovil veščine in vire za uporabo VR kot izobraževalne podpore za poučevanje izrbranih tem (zgodovina, geografija, naravoslovje, državljanstvo), ki so povezane z evropskimi zgodovinskimi dejstvi, evropskimi družbenimi skupnimi vrednotami ter evropskim državljanstvom in raznolikostjo. Omenjene teme imajo pomembno vlogo pri razvijanju kognitivne empatije in izboljšanju učinkovitosti učne izkušnje.

Projekt bo meddrugim razvil, preizkusil in potrdil okvir zagotavljanja kakovosti za razvoj in uporabo VR v izobraževanju. Ta okvir bo podpiral oblikovanje izobraževalnih virov, ki temeljijo na VR, vključenih v učne načrte z dejavnostmi za individualno in skupinsko refleksijo učencev ter program usposabljanja učiteljev, ki bo pilotno izveden v srednjih šolah na Portugalskem, v Sloveniji in Grčiji. V raziskavo bodo vključeni učitelji in učenci.

Rezultat projekta bodo priporočila za ustvarjanje pogojev z namenom doseganja sistemskega vpliva v formalnih izobraževalnih sistemih, ki bodo zagotavljala kakovost za razvoj in uporabo virov, ki temeljijo na VR.